Je hebt nooit genoeg goede leads. Veel ondernemers in de techniek hebben hetzelfde. En zeker 80% van de gangbare marketingadviezen werken niet voor producten die complexer zijn dan een blikje cola of een pak wasmiddel.
In december 2019 en in januari van dit jaar werd de workshop “Meer goede leads” gegeven door Karen van Riel en Martine Teeselink, oprichters van Outdo en auteurs van het boek “Elke week goede leads”.
Deze sessies zijn zo goed ontvangen dat op 12 februari jl. een online training is georganiseerd. Voor wie deze heeft gemist, is onderstaande registratie beschikbaar.
De producenten in de industrie waren in november minder negatief dan in oktober. Het vertrouwen ging van -3,2 in oktober …
Hypertherm Associates en BLM Group hebben een strategisch partnerschap gesloten om de marktbereik uit te breiden. De twee industriële bedrijven …
Minister Beljaarts van Economische Zaken trekt € 2 miljoen subsidie uit voor het stimuleren van innovaties die de productiviteit in …
Het Amerikaanse SurfacePrep, een wereldwijde speler in oppervlakteverbetering, heeft familiebedrijf Leering uit Hengelo overgenomen. Leering, actief in straal- en oppervlaktetechniek …