Ceratizit houdt voor de tweede keer een online tv-show over verspanende gereedschappen. Dit zogenoemde It’s Tool Time! Op 17 juni aanstaande brengt informatieve entertainment voor verspanende professionals.
“Wat doe je als je veel nieuws en innovaties te melden hebt, maar allerlei maatregelen je beperken om dat nieuws met de markt te kunnen delen? Het antwoord: je denkt buiten de gebaande paden, kijkt verder dan gebruikelijke kanalen en vindt nieuwe manieren om klanten te bereiken”, aldus Tinus Zuetenhorst, directeur van Ceratizit Nederland. In 2020, geconfronteerd met precies deze uitdagingen, lanceerde Ceratizit de online tv-show It’s Tool Time! Hiermee bracht Ceratizit een gloednieuwe B2B-infotainmentshow over verspanende gereedschappen naar de metaalsector. De TV-show bestaat uit een hoofdshow van 75 minuten en twee Insight- programma’s van 30 minuten. “De eerste editie van It’s Tool Time! is ontzettend goed ontvangen in de markt. Na dit succes zijn we verheugd om aan te kondigen dat er op 17 juni een vervolg op het spreekwoordelijke witte doek verschijnt. De tweede editie wordt groter, beter en zit boordevol fascinerende nieuwe innovaties en actuele brancheonderwerpen.”
Experts
Net als bij de vorige editie wordt It’s Tool Time gepresenteerd door getalenteerde presentatoren. Tijdens de show krijgen kijkers een goed overzicht van de laatste innovaties op het gebied van gereedschappen en dienstverlening. Verschillende Ceratizit-klanten en experts van de verschillende business units zullen tijdens de show hun ervaringen delen. Om te voorkomen dat de hoofdshow uitloopt, worden er Insights-programma’s georganiseerd waar de experts van Ceratizit meer de diepte in gaan. Onderwerpen zoals het revolutionaire High Dynamic Turning, de nieuwste FreeTurn-gereedschappen, LiveTechPro en enkele buitengewone projecten zoals de productie van een aluminium mountainbike en projectengineering voor de luchtvaartindustrie, komen aan bod.
Dialoog
Discussies met klanten en spelers uit de sector, Q&A-mogelijkheden en live productdemonstraties zijn een essentieel onderdeel van elke hightech productpresentatie. Daarom heeft Ceratizit ervoor gezorgd dat kijkers tijdens de hoofdshow en Insights-programma’s rechtstreeks contact kunnen opnemen. It’s Tool Time! zal beschikbaar zijn in negen talen. Naast de hoofdproductie in het Engels, zijn de acht andere talen Duits, Spaans, Frans, Pools, Tsjechisch, Slowaaks, Hongaars en Roemeens. Dit meertalige pakket zorgt ervoor dat branchespecialisten over de hele wereld de nieuwste ontwikkelingen van de Ceratizit-groep kunnen ontdekken.
Spoiler
“Na het succes van de eerste show is het duidelijk dat dit format populair is, vooral bij onze klanten en branchespecialisten. Ceratizit heeft veel interessante nieuwe gereedschappen en diensten om over te praten, dus een derde editie van Ceratizit – It’s Tool Time wordt zeker niet uitgesloten”, aldus Zuetenhorst. Ceratizit – It’s Tool Time! wordt 17 juni om 13.30 uur live uitgezonden. Het is mogelijk om alle beelden op een later moment terug te kijken. Registreren voor de B2B-infotainmentshow kan op www.itstooltime.tv.
De leukste en meest gelezen artikelen uit TechniShow Magazine zijn hier te downloaden. De redactie wenst u veel leesplezier, fijne …
De KMWE Group, een internationale leverancier en partner voor de hightech- en luchtvaartindustrie, verwelkomt Quadrum Capital als strategische partner. Met …
De Tweede Kamer heeft ingestemd met de motie en het amendement van André Flach (SGP) om een doorstart te maken …
De in 1992 opgerichte machine- en installatiebouwer Matec GmbH heeft insolventie aangevraagd. De rechtbank in Esslingen heeft de advocatenfirma Schultze …