22 juni 2021 - 2 min leestijd

Voortman introduceert een 5-stappenplan voor steel service centers

Voortman Steel Machinery heeft zogenoemd 5-stappenplan ontwikkeld. Hiermee richt het Rijssense bedrijf zich op de doelgroep steel service centers. Veel van deze kleine en middelgrote ondernemingen hebben hun werkprocessen niet efficiënt genoeg ingericht, waardoor ze niet het maximale uit hun klant halen. Aan de hand van een 5-stappenplan overtuigt Voortman steel service centers ervan dat ze meer voor hun klanten kunnen betekenen dan nu het geval is. 

Het 5-stappenplan van Voortman Steel Machinery draait om toegevoegde waarde. Potentiële klanten binnen de doelgroep worden erop geattendeerd dat ze meer waarde kunnen toevoegen aan hun bestaande klanten als ze zich ontwikkelen tot een one-stop-shop. Nu komt het nog voor dat bij veel steel service centers het productieproces niet is ingericht op het in één keer verwerken van de order. Laat staan meerdere orders tegelijk. Ook zijn veel steel service centers kostbare tijd kwijt met inefficiënt ingerichte workflows en onnodige logistieke handelingen. 

Meer rendement 

In vijf stappen wordt duidelijk hoe ondernemers meer uit hun business kunt halen door de workflow te optimaliseren en het aantal logistieke handelingen te verminderen. Resultaat: Meer inzicht in productieprocessen en meer flexibiliteit in planning en productie. Hierdoor kun veel sneller en flexibeler op de klantbehoefte worden ingespeeld en meer rendement uit werkprocessen worden gehaald. De kans is groot dat klanten terugkomen voor opdrachten waarvoor ze voorheen naar de concurrentie gingen. Continuïteit verzekerd dus. 

Breng een bezoek aan het Voortman Experience Center of vraag een demo aan. Het 5-stappenplan wordt ondersteund met verhalen over klanten van Voortman en enkele video’s waarin Wijnhold Pruis, Voortman expert Nederland en België, ondernemers door de 5 stappen loodst. Zowel de videoversie als de leesversie van het 5 stappenplan is eenvoudig online aan te vragen. Als de omstandigheden het toelaten, kunnen (potentiële) klanten in het Voortman Experience Center terecht om het resultaat van het 5 stappenplan in de praktijk te toetsen. Er is ook een mogelijkheid om een live remote demo aan te vragen. Via een onlineverbinding met het Voortman Experience Center in Rijssen laat Voortman realtime zien tot welk eindresultaat een geoptimaliseerd productieproces kan leiden. 

Deel dit artikel

Blijf op de hoogte, schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van TechniShow met al het nieuws uit de productietechnologie!
Aanmelden