Tijdens de TechniShow werken de zogenoemde Demoweek-bedrijven samen. Dit zijn Bemet International, Bendertechniek, Cellro, DMG Mori Benelux, Dymato, Heidenhain Nederland en Mitutoyo BeNeLux. Om het thema van deze samenwerking extra draagkracht te geven, kunnen bezoekers meedoen aan een competitie waarbij ze een drone kunnen winnen. De drone staat synoniem voor overzicht van bovenaf.
Overzicht creëert inzicht en de mogelijkheid om nog efficiënter te kunnen produceren en dat is precies wat de Demoweek-bedrijven uit willen dragen. Inzicht krijgen in hoe een productieproces nog beter kan verlopen door ketensamenwerking.
Om deze drone te winnen kunnen bezoekers op iedere stand van de Demoweek bedrijven een ‘selfie’ maken op de daartoe duidelijk aangewezen plek, de Demoweek Twitter volgen en de foto’s met vermelding van #demoweekdrone ‘tweeten’. De bezoekers die geen Twitteraccount hebben, kunnen bij iedere stand hun badge scannen. Ga voor meer informatie en de spelregels van deze actie naar de website van de Demoweek (www.demoweek.nl).
Het Amerikaanse SurfacePrep, een wereldwijde speler in oppervlakteverbetering, heeft familiebedrijf Leering uit Hengelo overgenomen. Leering, actief in straal- en oppervlaktetechniek …
Bij de tweeëntwintigste uitreiking van de Dutch Industrial Suppliers & Customer (DISCA) Awards zijn ITEQ, Lely en Masévon Group door …
Valk Welding lanceert Robot Welding as a service (Rwaas). In een tijd waarin wereldwijde concurrentie toeneemt en technisch vaardig personeel …
Ruim 6100 (hightech) professionals vonden vorige week hun weg naar de 23e editie van de Precisiebeurs om hun kennis over …